Metody wysyłki
Napotkano sytuację, w której status logistyczny wskazuje „dostarczono”, ale paczka faktycznie nie została odebrana. W celu lepszej komunikacji i rozwiązania problemu, chcielibyśmy wyjaśnić następujące kwestie:
1. Określenie odpowiedzialności: Gdy paczka jest oznaczona jako „dostarczona”, naszym obowiązkiem oraz obowiązkiem firmy logistycznej jest zapewnienie dostarczenia przesyłki zgodnie z adresem podanym przez Ciebie. Jeśli faktycznie nie otrzymałeś przesyłki, aktywnie pomożemy Ci w zlokalizowaniu jej oraz zgłoszeniu roszczenia do firmy logistycznej, ale możemy nie być w stanie bezpośrednio przyjąć pełnej odpowiedzialności za wszelkie straty lub niedogodności wynikające z tego procesu, które nie są spowodowane naszym zamierzonym działaniem ani rażącym niedbalstwem.
2. Kroki rozwiązania:
- Skontaktuj się z nami natychmiast: Prosimy o jak najszybszy kontakt z naszą obsługą klienta (telefonicznie, przez czat online, e-mail itp.), podając szczegółowe informacje o zamówieniu oraz opis sytuacji, w której przesyłka nie została odebrana.
- Pomoc w dochodzeniu: Skontaktujemy się z firmą logistyczną i poprosimy o przeprowadzenie wewnętrznego dochodzenia oraz przedstawienie odpowiednich dowodów lub rozwiązań.
- Złożenie roszczenia: Jeśli dochodzenie potwierdzi, że paczka rzeczywiście została zagubiona lub nie może zostać odzyskana, pomożemy Ci w złożeniu wniosku o odszkodowanie do firmy logistycznej i dołożymy wszelkich starań, aby dochodzić Twoich praw zgodnie z zasadami i procedurami tej firmy.
1. Określenie odpowiedzialności: Gdy paczka jest oznaczona jako „dostarczona”, naszym obowiązkiem oraz obowiązkiem firmy logistycznej jest zapewnienie dostarczenia przesyłki zgodnie z adresem podanym przez Ciebie. Jeśli faktycznie nie otrzymałeś przesyłki, aktywnie pomożemy Ci w zlokalizowaniu jej oraz zgłoszeniu roszczenia do firmy logistycznej, ale możemy nie być w stanie bezpośrednio przyjąć pełnej odpowiedzialności za wszelkie straty lub niedogodności wynikające z tego procesu, które nie są spowodowane naszym zamierzonym działaniem ani rażącym niedbalstwem.
2. Kroki rozwiązania:
- Skontaktuj się z nami natychmiast: Prosimy o jak najszybszy kontakt z naszą obsługą klienta (telefonicznie, przez czat online, e-mail itp.), podając szczegółowe informacje o zamówieniu oraz opis sytuacji, w której przesyłka nie została odebrana.
- Pomoc w dochodzeniu: Skontaktujemy się z firmą logistyczną i poprosimy o przeprowadzenie wewnętrznego dochodzenia oraz przedstawienie odpowiednich dowodów lub rozwiązań.
- Złożenie roszczenia: Jeśli dochodzenie potwierdzi, że paczka rzeczywiście została zagubiona lub nie może zostać odzyskana, pomożemy Ci w złożeniu wniosku o odszkodowanie do firmy logistycznej i dołożymy wszelkich starań, aby dochodzić Twoich praw zgodnie z zasadami i procedurami tej firmy.