Formularz żądania RMA

Procedura RMA (Return Merchandise Authorization)

  1. Po otrzymaniu produktów od nas prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania. Będzie ono potrzebne w przypadku zwrotu wadliwego produktu w przyszłości.
  2. Prześlij formularz zgłoszeniowy lub napisz do naszego działu obsługi klienta w celu uzyskania numeru RMA. Będziemy wdzięczni za podanie imienia, adresu e-mail, numeru telefonu oraz faktury. Numer RMA zostanie przesłany e-mailem.
  3. Zapakuj ponownie produkt wraz z całym oryginalnym wyposażeniem. Brak jakiegokolwiek elementu może skutkować odmową wymiany lub zwrotu pieniędzy.
  4. Prosimy wyraźnie napisać numer RMA na zewnętrznej części paczki i odesłać ją do nas. Nie ponosimy odpowiedzialności za skutki wynikające z braku oznaczenia RMA. Uwaga: odpowiadasz za ewentualną utratę przesyłki. Możesz ubezpieczyć paczkę, aby ograniczyć potencjalne straty.

Formularz zgłoszeniowy RMA (Return Merchandise Authorization)

Prosimy wprowadzić poniżej swoje dane – odpowiemy na wiadomość telefonicznie lub mailowo.

@